top of page

מערכת ה-policy settings החדשה באטסי

לאחרונה, אטסי עדכנו את מערכת המדיניות בחנות לגבי החזרות, החלפות וביטולי עסקאות.

הנה הסבר כיצד לעבוד עם המערכת המעודכנת.


הגדרת המדיניות להחזרות והחלפות

נעשית מה-Shop Manager

Settings

Policy settings

טאב ראשון - Returns and exchanges

Etsy's shop manger > Settings > Policy settings screenshot

לחיצה על סימן העיפרון מימין לפרופיל מדיניות קיים, יוביל למצב עריכה, שם נעדכן נתונים ונשמור.

ולחיצה על Create policy תייצר פרופיל מדיניות חדש.


כך נראה פרופיל מדיניות חדש:


New policy profile on Etsy

נעדכן את הנתונים לפי הרצוי לנו:

אם לא נרצה לאפשר החזרות ו/או החלפות, נלחץ על ה-V מימין ונבטל את האפשרות (יהפוך ל-X).

אם נרצה לאפשר, נשאיר את ה-V ונעדכן את מספר הימים לאחר מסירה, שצריך ליצור אתכם קשר בנושא.


דוגמה לפרופיל המאפשר החלפות והחזרות ביצירת קשר תוך 14 יום:

Etsy Policy definition example - allows returns and exchanges within 14 days

דוגמה לפרופיל המאפשר החזרות ביצירת קשר תוך 30 יום, אבל לא מאפשר החלפות:

Etsy Policy definition example - allows returns within 30 days, but not exchanges

דוגמה לפרופיל שלא מאפשר החזרות וגם לא החלפות:

Etsy Policy definition example - does not allow returns and exchanges

נסיים ע"י לחיצה על כפתור Save and apply.


במסך המדיניות הראשי, באותו הטאב, יופיעו כל הפרופילים שהגדרנו, ושמם משקף את המדיניות עצמה. כמו כן, מצויינת כמות הליסטים המשוייכים למדיניות הזו.


Etsy's policy section

כל פרופיל, ניתן לעריכה ושינוי.

כל פרופיל, מלבד הראשון שנוצר יחד עם המערכת, ניתן למחיקה.


כעת נשייך מוצרים למדיניות.

Shop manager

Listings


עבור מוצר יחיד, נערוך את הליסטינג ונגלול למטה.


עבור מוצר חדש, ללא מדיניות שנבחרה, המערכת תציע את פרופיל המדיניות ברירת המחדל.

Etsy listing - policy section

נלחץ apply אם נרצה לבחור בפרופיל זה או, Choose another policy אם נרצה אחרת ואז apply.


עבור מוצר שיש לו מדיניות:

Etsy listing in edit mode - policy section

נלחץ על change policy אם נרצה לבחור מדיניות אחרת ו-apply.



עבור מוצרים מרובים,

נסמן אותם ב-listing manager

ETSY listing manager

נלחץ על editing options

ו-change return and exchange policies

Etsy's listing manager - editing options

ואז נבחר פרופיל מדיניות ונאשר עם apply

Select policy for multiple listings on Etsy

הגדרת המדיניות לביטולים

נעשית מה-Shop Manager

Settings

Policy settings

טאב שני- Cancelations

Etsy's shop manger > Settings > Policy settings > cancelations tab screenshot

מדיניות הביטולים חלה על כל החנות.

נערוך ע"י לחיצה על סימן העפרון מימין.

Etsy policy settings - cancelation policy edit

נבחר מדיניות רצויה לנו -

אם לא נאפשר ביטולים, נלחץ על ה-V ונבטל (יהפוך ל-X).

אם נאפשר, נבחר את חלון הזמן ליצירת קשר.

ונפרסם ע"י כפתור ה-publish.


הגדרת מדיניות פרטיות

נעשית מה-Shop Manager

Settings

Policy settings

טאב שלישי - Privacy


התוכן לא השתנה, רק המיקום. מדובר באותה מדיניות פרטיות שהיינו צריכים להזין בעבר.



חריגות מהמדיניות

חריגות מהמדיניות (למשל "החזרה אינה אפשרית למוצר בסייל" או "אין ביטולים למוצר עם חריטה") - יש לציין בשני מקומות:

א. ב-FAQ של החנות

ב. במייל לקונה לאחר רכישה


במידה וזה בוצע, ההחרגה הופכת לחלק בלתי נפרד מהמדיניות (הנושא נבדק ואושר ע"י Etsy).


בהצלחה!

175 צפיות0 תגובות
bottom of page